KÆRE MEDLEM AF VAMDRUP ANTENNEFORENING

By | Nyheder | No Comments

Vamdrup Antenneforening og Stofa har pr. 1. juni 2015 indgået aftale om, at Stofa fremover håndterer administration af pakkeskifte, til- og frameldinger, kundeservice og opkrævning af kontingent hos vores medlemmer.

Stofa har i forvejen en meget stor del af vore medlemmer som kunder på bredbånd, telefoni og SmartTv. Der bliver fremover mulighed for at skifte tv-pakke med en frist på løbende måned + 30 dage. Gælder pr. 1/7 2015.

Du er selvfølgelig stadig medlem af Vamdrup Antenneforening. Samarbejdet betyder blot, at du i fremtiden skal kontakte Stofa på 88 30 30 30, hvis du har spørgsmål til din tilslutning. Det kan f.eks. være spørgsmål til din regning, skift til anden programpakke med mere.

Stofas kundeservice har åbent mandag-fredag fra kl. 8.00 til 19.00. Du kan også kontakte Stofas kundeservice pr. mail via www.stofa.dk/kundeservice. I forbindelse med at Stofa overtager administrationen, overgår vi samtidig til kvartalsvis fakturering. Den først regning fra Stofa kommer i juni måned med forfald i juli.* Herefter vil faktureringen ske med tre måneders mellemrum