Ekstrakanalen i januar

Se Discovery Science på Ekstrakanalen i januar

Discovery Science er dedikeret udelukkende til videnskaben. Vi er en nation af nysgerrige og skabende mennesker, der forbindes af et univers fuld af spørgsmål. Så slip din indre nørd løs med kanalens unikke udbud af prisvindende dokumentarer og serier om en verden af innovation, videnskab, nysgerrighed og teknologiske fremskridt. Discovery Science er kanalen, hvor fantasien udvikles, hvor genier leger, og hvor teknologien fortæller historien.

Discovery Science fejrer videnskaben som en del af vores hverdag. Discovery Science er drevet af fakta og stiller hele tiden spørgsmålet ’hvad nu hvis’. Den udfordrer, skubber til grænserne og udforsker alt lige fra banebrydende designs til rummets ydre. Kanalen præsenteres af en række faste og passionerede eksperter, som tør stille de store spørgsmål, lige fra hvordan din smartphone virker til mysteriet om det parallelle univers.

Ekstrakanalen i December

Uptown XMAS TV

JUL nonstop LANDSDÆKKENDE TV KANAL

De største julehits

Uptown Xmas TV sender julemusik til hele Danmark.

Alle de bedste nye og klassiske julehits. En god blanding af de bedste danske og internationale julehits.

Vamdrup Antenneforening beklager udfald.

By | Nyheder | No Comments

Der har den seneste tid været nogle dage med udfald på internettet samt tv kanalerne. Udfaldene skyldtes en sammenblanding af mange ting, men helt overordnet blev udfaldene ironisk nok født af bestræbelser på at sikre et bedre og mere driftssikkert signal i fremtiden.

Stofa tekniker har været i gang med at opgradere udstyret i store dele af byen. For at forbedre signalet er antenneforeningen gået fra 250 til 125 husstand på en node. Det har betydet af signalet er blevet stærkere og mere sikker. Men også, at hvis der er nogle kabler der ikke er i orden, går signalet ned.

De fleste steder er det gået rimeligt problemfrit. Men enkelte steder har det ført til periodiske udfald som har været meget svære at finde. Teknikerne har været i byen rigtig mange gange, uden at kunne finde fejlen da den forsvandt igen. Men fejlen blev endeligt fundet og rettet. Så hvis der stadig er nogen der har problemer med internettet eller tv signalet, skal i kontakte Stofa for hjælp.

Kundeservice
Hverdage: 08.00 – 19.00
Weekend: lukket
Helligdage: lukket
Ring: 88 30 30 30

Teknisk support
Hverdage: 08.00 – 22.00
Weekend: 08.00 – 22.00
Helligdage: 08.00 – 22.00
Ring: 88 30 30 20

Hvis I/du ikke føler i får den rigtige hjælp ved Stofa´s kunde service. Kan I/du altid kontakte os via vores hjemmeside. www.vamdrupantenneforening.dk

Ekstrakanalen i november

boomerang
Se Boomerang på Ekstrakanalen i november

Boomerang er en sjov og legende kanal for de mindste drenge og piger – men appellerer til alle generationer. Her kan både børn og voksne lade sig underholde af tegnefilms-favoritter som Tom & Jerry, Looney Tunes, Scooby Doo og Familien Flintstone.

Ud over de klassiske serier viser Boomerang også nye favoritter som Mr. Bean, F for Får og Inspector Gadget.

Se den helt nye serie ”Du er cool, Scooby Doo”, som vises hver lørdag i november måned kl. 18.30.

Se også premieren på helt nye afsnit af Masha og Bjørnen, som vises mandag den 9. november kl. 19.00 – (serien vises hver mandag til fredag kl. 19.00)

Alle programmer er med dansk tale, så børn kan trygt følge med.

FÅR DU SORT SKÆRM DEN 1. JULI?

NU BLIVER DET HELE DIGITALT

1. juli slukker vi for det analoge signal. Antallet af analoge kanaler har været faldende de seneste år, og det er nu tid til at blive helt digital.

HVORFOR DENNE ÆNDRING?

For at vi fortsat kan levere alle de tv-kanaler, som antenneforeningens medlemmer efterspørger, har vi brug for de analoge kanalpladser. Teknisk set, fordi det giver mere plads til nye muligheder som eksempelvis flere HD-kanaler og Stofa FritValg.

HVEM VEDRØRER DET?

Selvom du har en fladskærm, er det ikke nødvendigvis sikkert, at du kan modtage de digitale signaler. Hvis du kan se  som ligger i din grundpakke, så
kan du se digital tv, og du undgår sort skærm den 1. juli.
Hvis du ikke kan se DR 3, er det en god ide at tjekke, om du har søgt dine kanaler ind digitalt. Du kan læse mere om, hvordan du gør her: www.stofa.dk/kanal.

HVAD GØR DU?

Hvis du ikke kan modtage digitale kanaler på dit tv, kan du, via en digital boks (med DVB-C Tuner) – for eksempel Stofa SmartTv, stadig bruge dit nuværende tv. Ellers skal du købe et nyt tv, som kan modtage digitale kanaler.
Læs mere på stofa.dk/digital eller kontakt kundeservice på 88 30 30 30 på alle hverdage 8.00 – 19.00.